Strategic options for forest policy development
Aici sunt prezentate diferențele dintre versiunile selectate și versiunea curentă a paginii.
Ambele părți revizuirea anterioarăVersiuni anterioareUrmatoarea versiune | Versiuni anterioare | ||
process:phase01:test [2020/09/30 20:10] – administrator | process:phase01:test [2020/10/01 15:37] (curent) – gabriela.baban | ||
---|---|---|---|
Linia 1: | Linia 1: | ||
- | ====== | + | ====== |
- | ** Principle of legislative | + | **Principiul coerenței |
- | The regulatory framework for the forestry sector is simple, harmonized, predictable and efficient and allows for a continuous assessment of the effectiveness of implementation. | + | Cadrul de reglementare a sectorului forestier este simplu, armonizat, predictibil și eficient și permite o evaluare permanentă |
- | ** The principle of respect for property | + | **Principiul respectului față de proprietate |
- | The establishment and implementation of forest policy instruments aim at consolidating the manifestation of the property right. | + | Stabilirea și implementarea instrumentelor de politică forestieră urmăresc consolidarea manifestării dreptului de proprietate. |
- | ** The principle of ensuring the stability of forest ecosystems | + | **Principiul asigurării stabilității ecosistemelor forestiere |
- | Forest policy aims to increase the resilience of forest ecosystems and adapt to increasing disturbances, | + | Politica forestieră urmărește creșterea rezilienței ecosistemelor forestiere și adaptarea la perturbațiile tot mai frecvente inclusiv în contextul schimbării climatice. |
- | ** The principle of ensuring the continuity of ecosystem services | + | **Principiul asigurării continuității serviciilor ecosistemice |
- | Forest management is done by ensuring the necessary technical measures to ensure the functional efficiency and continuous provision of critical ecosystem services for society. | + | Gestionarea pădurilor se face cu asigurarea măsurilor tehnice necesare pentru asigurarea eficacității |
- | ** The principle of representativeness in biodiversity conservation | + | **Principiul reprezentativității în conservarea biodiversității |
- | Biodiversity conservation is addressed as a matter of priority through representative protected natural areas, in proportion to the degree of endangerment of ecosystems and / or species, as well as through specific biodiversity conservation measures applied at tree level. | + | Conservarea biodiversității este abordată prioritar prin arii naturale protejate reprezentative, proporțional cu gradul de periclitare a ecosistemelor și/sau speciilor, precum și prin măsuri specifice de conservare a biodiversității aplicate la nivel de arboret. |
- | ** The principle of integrating social needs ** | + | **Principiul integrării nevoilor sociale |
- | Forest policy integrates the needs of society and local communities in providing the goods and services needed for regional development and ensuring stable working conditions. | + | Politica forestieră integrează nevoile societății și ale comunităților locale privind furnizarea bunurilor și serviciilor necesare dezvoltării regionale și de asigurare a unor condiții de muncă stabile. |
- | ** Principle of economic viability and competitiveness | + | **Principiul viabilității și competitivității economice |
- | Forestry policy supports stimulating the competitiveness of the forestry sector and providing society with goods and services that contribute to a climate-neutral | + | Politica forestieră susține stimularea competitivității sectorului forestier și furnizare către societate |
- | ** Principle of administrative | + | **Principiul eficienței |
- | The administrative framework is simple, efficient and competitive to encourage forest owners and managers to undertake | + | Cadrul administrativ este simplu, eficient și competitiv pentru a stimula proprietarii și gestionarii de pădure să întreprindă activități |
- | ** Principle of overriding obligation | + | **Principiul prevalenței obligației de rezultat |
- | In assessing the performance of the forestry sector, the result obligation is prevalent | + | În evaluarea performanțelor sectorului forestier, obligația de rezultat este prevalentă obligației de procedură pentru |
- | ** The principle of intersectoral integration | + | **Principiul integrării intersectoriale |
- | The formulation of the strategic objectives of the forestry sector is done taking into account the sectoral policies adjacent to the sector at international, European and national level. | + | Formularea obiectivelor strategice ale sectorului forestier se face cu luarea în considerare a politicilor sectoriale adiacente sectorului de la nivel internațional, european și național. |
- | ** The principle of scientific substantiation | + | **Principiul fundamentării științifice |
- | Political, strategic and management | + | Deciziile politice, strategice și de management |
- | ** The principle of participatory policy | + | **Principiul politicii participative |
- | The establishment of forest policy instruments and the evaluation of their results is done with the transparent | + | Stabilirea instrumentelor politicii forestiere și evaluarea rezultatelor acestora se realizează cu implicarea |
- | ** The principle of transparency | + | **Principiul transparenței |
- | Ensuring a transparent | + | Asigurarea unui sistem |
- | ~~ META: | + | ~~META: |
position = 001 | position = 001 | ||
~~ | ~~ | ||
+ | |||
+ |